Vendéglátóhely.hu

Plakátkampánnyal csábítják az osztrák turistákat Budapestre

Hírszerkesztő , 2008. február 12. 4:19

Közös plakátkampányt indított a Magyar Turizmus Zrt. és a Szépművészeti Múzeum Bécsben, az osztrák főváros forgalmas helyein és villamosmegállóiban a hónap folyamán 34 világító posztert, 84 kisplakátot és 45 oszlopplakátot helyeztek ki - közölte a társaság hétfőn az MTI-vel.

[MTI] A plakátok a Szépművészeti Múzeum nagyszabású "A Mediciek fénykora" című kiállítását és a Magyar Turizmus Zrt. - hazai turisztikai szolgáltatókkal közös, március végéig tartó - Budapest Winter Invasion kampányát népszerűsítik.

A Magyar Turizmus Zrt. tájékoztatása szerint a közös akció második szakasza várhatóan áprilisban indul.
Felhívta a figyelmet arra, hogy az általános képzettségi szint emelkedésével folyamatosan nő a kulturális céllal utazók száma: a városlátogatások tekintetében ez a motiváció az első helyen szerepel.

A nemzeti turisztikai marketingszervezet a Budapesti Tavaszi Fesztivál szervezőivel is szorosan együttműködik a magyar főváros kulturális rendezvénypalettáján kiemelkedő helyen szereplő fesztivál és a Budapest Winter Invasion kampány együttes népszerűsítése érdekében. Ennek keretében például Németországban (Berlinben, Hamburgban, Münchenben, Stuttgartban és Frankfurtban) közlekednek csuklós buszok, amelyeken Budapestet, a Budapesti Tavaszi Fesztivált, a Szépművészeti Múzeumot és a Budapest Winter Invasion kampányt hirdetik.

A 2009-es évet a Magyar Turizmus Zrt. teljes egészében a kulturális turizmusnak szenteli majd - áll a közleményben.

Legfrissebb híreinkRSS

További hírek »