[MTI] A plakátok a Szépművészeti Múzeum nagyszabású "A Mediciek fénykora" című kiállítását és a Magyar Turizmus Zrt. - hazai turisztikai szolgáltatókkal közös, március végéig tartó - Budapest Winter Invasion kampányát népszerűsítik.
A Magyar Turizmus Zrt. tájékoztatása szerint a közös akció második szakasza várhatóan áprilisban indul.
Felhívta a figyelmet arra, hogy az általános képzettségi szint emelkedésével folyamatosan nő a kulturális céllal utazók száma: a városlátogatások tekintetében ez a motiváció az első helyen szerepel.
A nemzeti turisztikai marketingszervezet a Budapesti Tavaszi Fesztivál szervezőivel is szorosan együttműködik a magyar főváros kulturális rendezvénypalettáján kiemelkedő helyen szereplő fesztivál és a Budapest Winter Invasion kampány együttes népszerűsítése érdekében. Ennek keretében például Németországban (Berlinben, Hamburgban, Münchenben, Stuttgartban és Frankfurtban) közlekednek csuklós buszok, amelyeken Budapestet, a Budapesti Tavaszi Fesztivált, a Szépművészeti Múzeumot és a Budapest Winter Invasion kampányt hirdetik.
A 2009-es évet a Magyar Turizmus Zrt. teljes egészében a kulturális turizmusnak szenteli majd - áll a közleményben.