Az összes hazai szálláshelyen realizált osztrák vendégéjszakából alig 3 százalékkal részesedik a „Királyi Régió“. A Velencei-tó és környékének népszerűsítése, és az osztrák piacon való „bevezetése“ érdekében került sor tavasszal az osztrák Camping Revue magazin MT Zrt. által szervezett sajtóútjára.
A sikeres tanulmányútnak köszönhetően az Osztrák Camping Club 30 ezres olvasótáborral rendelkező hivatalos klubmagazinjának a július-augusztusi száma 5 oldalas, információban gazdag összeállítással csalogatja az osztrákokat Magyarországra. A fényképekkel és történetekkel gazdagon illusztrált cikk feltáró alapossággal kalauzolja olvasóit a környék látnivalói között, megemlítve a térség valamennyi települését.
A cikk külön kiemeli az agárdi termálfürdőt és az aktuális ökoturisztikai ajánlatokat, valamint a legújabb velencei négycsillagos szállodát és a kemping-fejlesztéseket, és nem hagyja szem elől téveszteni az Agárdi Pálinkafőzdét és a borászatokat sem. Az összeállítás megjelenése óta az MT Zrt. bécsi külképviseletén és a Társaság Contact Centerében érezhetően nőtt az érdeklődés a régió iránt. A KSH friss kimutatása alapján az idei év első öt hónapjában 23 százalékkal (!) nőtt a régióban az Ausztriából érkező vendégek forgalma.