Vendéglátóhely.hu

Forgalomélénkítő akciók Észak-Európában

Hírszerkesztő , 2009. április 3. 9:37

A Magyar Turizmus Zrt. folyamatos akciókkal népszerűsíti hazánk turisztikai kínálatát a skandináv országokban. A gazdasági válság miatt kialakult új helyzetben a Társaság főként az aktív nyugdíjasokat (a nyugdíjak reálértéke idén jelentősen növekszik Észak-Európában a 0 közeli infláció mellett), valamint a gyermektelen fiatal párokat és az egyedülálló 25-35 év közötti nagyvárosi fiatalokat (akiknek a legbiztosabb az állásuk és a jövedelempozíciójuk) célozza meg.

Mint arról korábban hírt adtunk, az MT Zrt. márciusban a forint és a skandináv valuták között nyíló árfolyamollót kihasználó „Budapest - Incredibly Affordable” (Budapest – hihetetlenül kedvező áron elérhető) kampányt hirdette meg a legnagyobb svéd kereskedelmi televízió, a TV4 internetes portáljának főoldalán, valamint a legnagyobb norvég napilap, az Aftenposten utazási és fiataloknak szóló honlapjain.

Az internetes hirdetések az MT Zrt. honlapján elhelyezett speciális ajánlatokra irányították a látogatókat. A kéthetes kampány során a Zrt. bannere közel 6 millió alkalommal volt látható.

A Társaság április 2-tól a www.flygstolen.se svéd repülőjegy-foglaló portál főoldalán csábítja az utazókat Magyarországra a Malév Zrt.-vel együttműködésben. Az akcióval a Stockholm-Budapest közötti kedvezményes repülőjegy árra (oda-vissza, adókkal együtt SEK 1.512, kb.42 ezer forint) hívják fel az érdeklődők figyelmét.

A Flygstolen.se április 3-i hírlevelében is vezető helyen szerepel a budapesti ajánlat, amely az MT Zrt. arculatával és az ajánlatban elhelyezett linkkel a Zrt. svéd nyelvű honlapjára irányítja a hírlevél olvasóit.

[itthon.hu]

Legfrissebb híreinkRSS

További hírek »