Vendéglátóhely.hu

Folytatódott a Tisza-tavi Tél & Tavasz kampány

Hírszerkesztő , 2009. február 19. 0:11

A Magyar Turizmus Zrt. a Tisza-tó turisztikai kínálatának népszerűsítésére még 2008-ban indította el a Tisza-tó Tél & Tavasz kampányát. A kampány második részére január végén, Budapesten került sor, amelynek keretében az egyik bevásárlóközpontban 20m2-es Tisza-tavi életképet állítottak fel, ahol 8 napon át turisztikai információkkal várták az érdeklődőket.

Az eseményen 5000 db Tisza-tavi Tél & Tavasz üdülési katalógus, 2000-2000 db kerékpáros és vizes térkép, valamint további szolgáltatói kiadványok is gazdára találtak, továbbá a látogatók összesen 532 db nyeremény szelvényt is kitöltöttek. A programot kézműves bemutató is színesítette, amely kifejezetten a régió célcsoportjának számító családokat vonzotta a standhoz.

A közönség meghatározó része, kb. 70%-a nem járt még a Tisza-tónál, így örömmel vették az új információkat az üdülési lehetőségekről. Leginkább magánszálláshelyek iránt érdeklődtek, továbbá a komplex 3-4 napos programokat keresték. A kerékpározás feltételeinek javulása is okakat meggyőzött egy Tisza-tavi üdülés tervezéséről. Sokan már előzetesen tájékozódtak a régió turisztikai lehetőségeiről az internetről, terveztek utazást a régióba, és ezt személyes információkkal kívánták megerősíteni.

A megjelenést járműreklám és on-line kampány kísérte, amelynek során a régió honlapjára, www.tiszatoinfo.hu oldalra irányították az érdeklődők figyelmét.

A legfrissebb, 2008. január-decemberi statisztikai adatok alapján 23,5%-kal több, összesen 80.932 belföldi vendég érkezett a Tisza-tavi régióba, akik összesen 210.408 (+14,4%) vendégéjszakát töltöttek el a régió kereskedelmi szálláshelyein az előző év azonos időszakához képest.

Folyamatban van a Tisza-Tó Napja rendezvénysorozat (május 14.) szervezése is, amelyről a későbbiek folyamán részletesen is beszámolunk.

[itthon.hu]

Legfrissebb híreinkRSS

További hírek »